Thursday, July 14, 2011

Jom Join Contest Aku!!

  بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Ok, entry sebelum ini adalah tropicana twister punya contest...

Entry kali ini adalah blog aku punya contest...hahahaha...tapi hadiah dia xla semewah BMW or syiling emas...
Syarat dia hanya untuk yang berminat SAHAJA dan untuk org T'ganu or sesapa yang nk melawat T'ganu dalam bulan ini SAHAJA (due kupon ini adalah pada 30 Julai 2011).haha

Nidia hadiahnya~


SATU KUPON UNTUK 4 ORANG PEMENANG UNTUK DIMENANGI!!!!


 
Cara-cara menyertai contest:

1) 1st skali of course la kena follow blog aku..I follow~

2) Then buat satu entry bertajuk " I Love Terengganu' dan entry mestilah xmelebihi 100 patah perkatan.
Entry mestilah menarik, lucu dan sedap dibaca. Tarikh tutup adalah pada 20 Julai 2011. Link kan entry tersebut di bahagian komen di bawah untuk memudahkan juri menilai nanti.

3) Entry akan dinilai pada 12tgh malam pada tarikh tersebut. Dan pemenang akan di umumkan pada 21 Julai 2011. Sebarang surat menyurat tidak akan dilayan...hehe

Selamat bercontest~

5 comments:

  1. Syarat satu - dah buat.
    Syarat dua - tak le guna tajuk lain ke sbb aku ada banyak entri2 ttg ganu sblm ni tapi tajuk lain.

    ReplyDelete
  2. hehe..en.id tgglkan ja link entry..kompem en.id srg ja msk contest ne..hahaha

    ReplyDelete
  3. beb..aku nak masuk, tapi aku x penah p tengganu, kalo aku rereka bley?

    ReplyDelete
  4. haha..bole2...msk ja..xrugi beb..wakaka..

    ReplyDelete
  5. Оцените проститутки цена Екатеринбург Then buat satu entry bertajuk " I Love Terengganu' dan entry mestilah xmelebihi 100 patah perkatan.
    Entry mestilah menarik, lucu dan sedap dibaca. Tarikh tutup adalah pada 20 Julai 2011. Link kan entry tersebut di bahagian komen di bawah untuk memudahkan juri menilai nanti.
    Нежная, общительная, сексуальная девушка доставит максимальное удовольствие порядочному мужчине. фото мои

    ReplyDelete